Klanten over ons

Wat vindt u hier?

Bij wat voor soort projecten schakelen bedrijven de hulp in van AWVN? Hoe verloopt de samenwerking tussen het lid en AWVN? Wat zijn de ervaringen met de online tools die AWVN ontwikkelt? Weet AWVN de verwachtingen van haar klanten waar te maken?
Een aantal voorbeelden.

Gasunie wilde weten of er bij hun een onterecht verschil in beloning bestond tussen mannen en vrouwen. AWVN deed er onderzoek naar.

BOVAG heeft met hulp van AWVN-advocaat Astrid Zuidinga de modelarbeidsovereenkomsten opgefrist. En ze kloppen juridisch nog helemaal.

Unilever wilde de teksten in de cao moderniseren, zodat medewerkers er snel begrijpelijke informatie in terugvinden. AWVN begeleidde het traject.

Woningcorporatie Nijestee zette de Preference-Next-tool van AWVN in om te peilen wat hun medewerkers belangrijk vinden bij hybride werken.

Nedmag zet stappen om een lerende organisatie te worden, begeleid door AWVN. HR-manager Mirjam Schmitz vertelt hoe belangrijk het is om de leercultuur te koppelen aan de bedrijfsstrategie.

Koninklijke ANKO (‘de kappersbranche’) over de cao-app. “Wij zijn blij met het resultaat. Een absolute aanrader voor andere branches!”

CSU en Tzorg stapten, begeleid door AWVN, over op een generiek functiehuis, met meer ruimte voor eigen regie van medewerkers én een heldere structuur in de organisatie.

Klantervaring digitale producten van AWVN. Luchtverkeersleiding Nederland over de cao-app.

Klantcase: Een dienstverlenende, online organisatie, ging agile werken. Positief effecten: de klantprocessen verbeterden; de medewerkers kregen nieuwe rollen.

Een organisatie waarin logistieke processen de crux zijn, had moeite HBO-geschoolde planners te behouden. Nu het team zelf taken verdeelt, hebben medewerkers meer regie en vertrouwen.