Klanten over ons

Wat vindt u hier?

Bij wat voor soort projecten schakelen bedrijven de hulp in van AWVN? Hoe verloopt de samenwerking tussen het lid en AWVN? Wat zijn de ervaringen met de online tools die AWVN ontwikkelt? Weet AWVN de verwachtingen van haar klanten waar te maken?
Een aantal voorbeelden.

Klantervaring. Nestlé wilde de wensen en voorkeuren van medewerkers omtrent hun arbeidsvoorwaarden niet inschatten, maar meten. Daarvoor werd de preference-tool van AWVN ingezet.

Afvalbeheerder Indaver wilde bij de overname van BRP – een klein bedrijf uit dezelfde sector – de tijd nemen om de arbeidsvoorwaarden te harmoniseren en de overstap van pensioenfonds te regelen. AWVN adviseerde.

Branchevereniging VEBIDAK over de relatie met AWVN als dienstverlener en klankbord.

Klantervaring. Radar zeer tevreden met AWVN-begeleiding sociaal plan.

Onderzoek van AWVN met de prefence tool naar de voorkeuren van NEN-medewerkers op het gebied van de arbeidsvoorwaarden.

AWVN heeft telecombedrijf KPN ondersteund bij het integreren van haar brand RoutIT in KPN en bij het harmoniseren van de arbeidsvoorwaarden.

Klantervaring. Logistiek dienstverlener DSV nam in het najaar van 2019 branchegenoot Panalpina over. DSV wilde binnen enkele maanden de arbeidsvoorwaarden harmoniseren en schakelde daarvoor de hulp in van AWVN.

Klantervaring. De zetmeel- en eiwitproducent schakelde AWVN in voor de overstap naar een meer marktconforme cao, om daarmee het aantrekkelijke werkgeverschap te behouden.

Vorm zocht voor zijn projectontwikkelings-BV een organisatie-inrichting met heldere verhoudingen tussen de verschillende functies. Daarvoor kwamen ze bij AWVN terecht.

Wolters Kunststoffen wilde in eerste instantie een paar functies beschreven hebben, maar eindigde met een compleet nieuw, modern functie- en loongebouw, dankzij de hulp van AWVN.