Klanten over ons

Wat vindt u hier?

Bij wat voor soort projecten schakelen bedrijven de hulp in van AWVN? Hoe verloopt de samenwerking tussen het lid en AWVN? Wat zijn de ervaringen met de online tools die AWVN ontwikkelt? Weet AWVN de verwachtingen van haar klanten waar te maken?
Een aantal voorbeelden.

Klantcase: Een dienstverlenende, online organisatie, ging agile werken. Positief effecten: de klantprocessen verbeterden; de medewerkers kregen nieuwe rollen.

Een organisatie waarin logistieke processen de crux zijn, had moeite HBO-geschoolde planners te behouden. Nu het team zelf taken verdeelt, hebben medewerkers meer regie en vertrouwen.

Sjir Schepers van Mondi Maastricht: 'Het was het een must om de arbeidsovereenkomst is dezelfde stijl als de cao te moderniseren. Dat is uitstekend gelukt.'

Welke arbeidsvoorwaarden vinden medewerkers belangrijk? Bij de voorbereidingen op de cao-onderhandelingen gebruikte BBio Preference om dit te ontdekken.

De automatisering van een fabrieksonderdeel bij Smurfit Kappa zorgt voor boventalligheid van medewerkers. Met hulp van AWVN slaagt de verpakkingsproducent erin de reorganisatie voorspoedig te laten verlopen.

De arbeidsvoorwaarden van CSK moeten na de overname door DSM worden overgeheveld naar de DSM-cao. Dat lukt met behulp van een rekenmodel van AWVN.

De harmonisatie van de arbeidsvoorwaarden van het Nederlandse deel van Fedex/TNT en de overgang naar één pensioenfonds was een complexe maar vrij soepele operatie, waarvoor het bedrijf de hulp van AWVN inschakelde.

Klantervaring. Nestlé wilde de wensen en voorkeuren van medewerkers omtrent hun arbeidsvoorwaarden niet inschatten, maar meten. Daarvoor werd de preference-tool van AWVN ingezet.

Afvalbeheerder Indaver wilde bij de overname van BRP – een klein bedrijf uit dezelfde sector – de tijd nemen om de arbeidsvoorwaarden te harmoniseren en de overstap van pensioenfonds te regelen. AWVN adviseerde.

Branchevereniging VEBIDAK over de relatie met AWVN als dienstverlener en klankbord.