Interim expertise

HR en arbeidsvoorwaardenspecialisten van AWVN inzetbaar in uw organisatie

Bij AWVN werken ruim 120 ervaren adviseurs. Zij adviseren organisaties over de meest uiteenlopende onderwerpen op het gebied van werkgeven en HR. Wist u dat u een groot aantal van deze experts ook kunt inzetten voor het invullen van (tijdelijke) capaciteitsbehoefte in uw organisatie?

Capaciteitsbehoefte

Veel werkgevers hebben tijdelijk behoefte aan een uitbreiding van de HR-capaciteit of aan specifieke HR-ervaring: voor een bijzondere opdracht, een project, voor het vervangen van een tijdelijk afwezige collega of voor een expertise die niet binnen de eigen organisatie beschikbaar is.

U kunt bij AWVN terecht voor de inzet van deze expertise op interim basis. U kunt ons benaderen voor expertise op het brede terrein van arbeidsvoorwaarden en arbeidsverhoudingen en voor andere interim-werkzaamheden op het gebied van werkgeven en HR.

Rollen en functies

Hieronder vindt u een overzicht van de rollen en functies waarop onze interim expertise inzetbaar is.

  • Change manager
  • Transitie lead
  • HR Projectmanager
  • HR directeur
  • HR manager
  • HR adviseur
  • HR business partner
  • Employee Experience Specialist
  • Manager rewards / Compensation & benefits
  • Specialist rewards / Compensation & benefits
  • Directeur / hoofd arbeidsverhoudingen
  • Specialist arbeidsvoorwaarden
  • Sr. Beleidsadviseur
  • En meer…

Neem hierover gerust contact met ons op. Waarschijnlijk kunnen wij u helpen aan een goede oplossing en aan de perfecte invulling van uw vraag.

Een expert van AWVN komt nooit alleen

Het werken op interim basis vraagt om bijzondere competenties en vaardigheden. Onze interim expertise kenmerkt zich niet alleen door de ruime aanwezigheid van allround ervaring op het gebied van arbeidsvoorwaarden en arbeidsverhoudingen, maar ook door competenties als aanpassingsvermogen, pro-activiteit, organisatiebewustzijn en resultaatgerichtheid.

De adviseurs die op interim basis worden ingezet hebben ruime ervaring op het brede terrein van werkgeven en HR. Het zijn adviseurs die organisaties dagelijks bijstaan op deze terreinen. Zij zijn onafhankelijk in hun optreden, waardoor ze organisaties een spiegel voor kunnen houden waar dat nodig is. De adviseurs nemen altijd hun ervaringen van andere projecten en organisaties mee naar uw organisatie. Zij brengen de buitenwereld naar binnen.

Maar we bieden organisaties meer. De interim expertise van AWVN staan in directe verbinding met de AWVN-adviseurs die organisaties iedere dag adviseren op uiteenlopende onderwerpen op het gebied van werkgeven en HR. Van pensioenspecialisten tot beloningsexperts en AWVN-advocaten: de benodigde specialisten om uw organisatie de meest hoogwaardige oplossingen te geven zijn snel voor raad en daad beschikbaar.

Dat is waarom we zeggen: een interim expert van AWVN komt nooit alleen.

Interim expertise of projectmanagement?

De inzet van interim expertise kent haast per definitie een projectmatig karakter. Want tijdelijke inzet kan altijd gezien worden als een project. Wij spreken van de inzet van interim expertise als één van de AWVN experts gedurende langere periode voor een (gemiddeld) aantal uren per week in een gedefinieerde functie of rol voor u werkzaam is.

Er kan ook behoefte bestaan aan de inzet van specifieke expertise in uw projecten, of aan werk op een projectmatige basis. Mogelijk biedt interim expertise van AWVN hier ook een goede oplossing. Graag gaan we hierover met u in gesprek, om uiteindelijk een maatwerk oplossing te vinden die uw capaciteitsuitdaging beantwoord.

Werkwijze en contact

De inzet van interim expertise vergt transparantie en duidelijke afspraken. Wij zien iedere vraag naar de tijdelijke inzet van onze experts als maatwerk en gaan dan ook altijd persoonlijk met u in gesprek over de oplossing die kan worden gekozen.

Waarom AWVN?
Waarom AWVN?
0 reacties