Home / Publicaties / webpaper / Hoe gaat u om met impact coronacrisis in uw organisatie?
dinsdag 17 maart 2020

Hoe gaat u om met impact coronacrisis in uw organisatie?

Zoekt u meer informatie over de invloed van het coronavirus op werk, bijvoorbeeld over het aanvragen van werktijdverkorting, ploegendiensten draaien met minder beschikbare medewerkers of over de omgang met thuiswerkende medewerkers die ook voor de opvang van hun kinderen moeten zorgen? Het antwoord op uw vragen vindt u op onze speciale coronapagina

Met de coronapandemie is Nederland in een crisis verzeild geraakt die alle organisaties raakt. Natuurlijk is er in elke organisatie op dit moment een groep mensen bezig maatregelen te treffen om die crisis zo goed mogelijk te managen. Dat vraagt veel energie en tijd en verstoort de lopende operatie en de bestaande verhoudingen en status quo. Het huis staat in brand en moet worden geblust.

Maatregelen die nu worden getroffen, hebben allerlei onvoorziene effecten in organisaties. Vanuit het vakgebied rampenbestrijding en crisisbeheersing is hierover veel bekend.
AWVN heeft uit deze informatie een overzichtelijk webpaper samengesteld voor het management van organisaties. Hierin treft u ten eerste een analyse van gedrag in crisistijd: hoe gaan organisaties om met een onverwachte situatie, zoals de coronacrisis? Ten tweede hebben wij praktische tips verzameld waarmee u de crisis binnen uw organisatie kunt aanpakken.

Download het webpaper

Met ervaring in de crisisbeheersing en rampenbestrijding kunnen wij u helpen met het effectief en efficiƫnt opzetten van uw crisisorganisatie. Daardoor ontstaan heldere structuren, houdt u overzicht en blijft de operatie zo goed mogelijk doorgaan.
Met onze ervaring in alle sectoren krijgt u advies op maat. Vragen? Neem contact op met Jan de Kramer, tel. 06-18634907.