donderdag 23 april 2020

Thuiswerken tijdens coronacrisis: hoe manage je dat?

De coronacrisis heeft veel invloed op ons (werkende) leven. Hoe ga je om met een conference call terwijl op de achtergrond kinderen spelen of een vraag over hun schoolwerk willen stellen? Wat doet social distance met medewerkers? Juist nu is het belangrijk te weten wat er leeft bij je medewerkers om samen betrokken en productief te blijven.

Samen met initiatiefnemers Nationale Nederlanden en Crunchr lanceert AWVN onderzoek naar hoe werkgevers medewerkers beter kunnen ondersteunen bij thuiswerken tijdens de coronacrisis. De enquête ‘Thuiswerken tijdens de coronapandemie’ geeft u inzicht in wat medewerkers belangrijk vinden en wat er onder hen leeft. Daarnaast krijgt u feedback waarmee u kunt bepalen wat u als werkgever kunt doen om de thuiswerksituatie te optimaliseren.

Het betreft een anonieme enquête die ongeveer vijf minuten tijd van uw medewerkers vergt.

Geïnteresseerd in welke voorkeuren uw medewerkers hebben ten aanzien van andere HR-thema’s? Zoals bijvoorbeeld arbeidsvoorwaarden of aantrekkelijk werkgeverschap?
Ook hierin kan AWVN waardevolle inzichten bieden met behulp van de Preference tool, eventueel aangevuld met dialoogsessies. Vraag ernaar bij uw AWVN-adviseur.

U krijgt als werkgever toegang tot uw eigen resultaten in Preference (people analytics). Met behulp van de Preference tool kunt u de feedback van medewerkers segmenteren en de effectiviteit voorspellen van de maatregelen die u als werkgever zou willen nemen.

Interesse in deelname?
Stuur dan een e-mail naar: werkgeverslijn@awvn.nl. U ontvangt dan een voorbeeld-uitnodigingsmail voor uw medewerkers met daarin de link naar het onderzoek.
In deze moeilijke tijd wil AWVN werkgevers helpen, daarom is deelname gratis tot en met 11 mei 2020.

0 reacties